Poradňa AEG ProSteam L7FEE48SC

Autor: | Vložené: 12.11.2017 000 13:12 | Témy: Poradňa AEG ProSteam L7FEE48SC

NALIALA SOM AVIVAZ ,PO SKONCENI PROGRAMU AVIVAZ Z ZOSTALA V KOMORE NA AVIVAZ


  • 15. novembra 2017 - Oficiálny zástupca značky AEG

    Dobrý deň

    Skontrolujte si prosím násypku či je čistá a či nie je problém v nej.
    V prípade potreby opravy poprosím Vás kontaktovať servisné stredisko Vo Vašom okolí.

    • Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
    • Áno
    • Nie (3)
    • MARIA SLAVIKOVA

      15. novembra 2017 - MARIA SLAVIKOVA

      nasyzpka v poriadku,to bolo prve co som skontrolovala kontaktovala som servis pracka ma 4 dni


Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.

Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.