Poradňa AEG ProSteam L7FEE48SC
Autor:
|
Vložené: 12.11.2017 000 13:12
|
Témy: Poradňa AEG ProSteam L7FEE48SC
NALIALA SOM AVIVAZ ,PO SKONCENI PROGRAMU AVIVAZ Z ZOSTALA V KOMORE NA AVIVAZ
-
15. novembra 2017 -
Oficiálny zástupca značky AEG
Dobrý deň
Skontrolujte si prosím násypku či je čistá a či nie je problém v nej.
V prípade potreby opravy poprosím Vás kontaktovať servisné stredisko Vo Vašom okolí.
- Bola pre vás táto odpoveď užitočná?
- Áno
- Nie (3)
-
15. novembra 2017 -
MARIA SLAVIKOVA
nasyzpka v poriadku,to bolo prve co som skontrolovala kontaktovala som servis pracka ma 4 dni
Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.
Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.